Kayra_2362 Kızlar ayin 7 sinde kahverengi lekelenmem oldu iki gün sürdü sonra test yaptım negatif çıktı ama belim çok ağrıyo kasığıma ara ara ağrıyo giriyo ve 3 gündür midem çok kötü yaniyo bat 17
Deletedmom73711 Kayra_2362 Çok erken kan vermişsiniz onun için söylüyorum zaten o günlerde bebek yeni yeni dölleniyor belirli bir süre geçmesi lazım hormonun kana geçmesi için, regl gününüz gelince bir daha verin. Bu kadar erken test yapmak yanıltıcı oluyor.🙏🏻🦋
Kayra_2362 Deletedmom73711 inşallah cuma günü olumlu sonuçlar alırım Rabbim evlat isteyenlerin hayırlısıyla kucaklarini bos bırakmaz inşallah bende çok istiyorum