38+2 haftalığım ama çıkmamakta benimle inatlaşıyor doğuramıyorum ne nişanım geldi ne suyum nede açılmam var ama deli gibi ağrılarım var bel ağrım kasık ağrım sizce ne yapmam gerekiyor açılma olması için artık doğsun sabırsızlanıyorum açık açık söylemek gerekirse haylada ilişkiye giriyorum hergün ama tık yok 😂😂