Sedahoca 14+2 hamileyim doktora sordum agrımı olabilir dedi ama bazen çok agrıyor resmen şeyimin içi ağrıyor bunu yaşayan var mı ? bir de İnt yazınca rahim ağzı yetmezliği o bu çıkıyor iyice korktum 😫😩
Muhammedamine Sedahoca VAJİNA 😌 ağrıları olabiliyor çoğu zaman normal batma da olabiliyor ben bugün gittim
Pcoslubiranne Sedahoca benım de var ama 31 haftalık olduk biz o haftalar da kasık ağrım çok vardı.Doktor normal diyor vajina içi ve üstü felaket ağrı yapıyor.Sen yine de doktoruna sor daha bebek küçük.Ama rahim büyüdüğü için de oluyor.
Arenn Sedahoca benimde cati kemiklerimmi bilmiyorum agri var 2 gundur bide pelvis kemiklerim magnezyum iyi geliyor gercekten bu tur agrilara kramplara falan
VVV41 Benim de bugün oldu enfeksiyon vardı fitil kullanıyorum zaten biraz akıntı geldi ay bilmiyorum yarın randevu aldım doktora gidicem sanırım