3450 gram çıktı bebegimiz.Enfeksiyon çok yoğun. Doğum sonrası kanama bitince tedavi yaparız dedi.Spinal sezeryan olacağım. Doktoruma panik atak olduğunu esimin içeri girmesini rica ettim.Beni ancak eşim sakinleştirir dedim.Yasak dedi.Panik olursan bebegi aldıktan sonra dikiş esnasında hafif uyuturum seni dedi.Hafif unutmadan kastı nedir ?Tamamen uyumayacak miyim yani ya da sakinleştirici igne mi vuracak?