ikramomm Orada ki ebe sat’a göre bakıyoruz dedi sata göre 8+5’im ultrasona göre de 8+1 hangisine göre ilerlemeliyim aklım karışıyor
Zehra9616 ikramomm son adet tarihini durum ne olursa olsun ileride geride olmasida bisi fark etmez yakalar o ilerde gununu korkma sen ama adet tarihini unutma 🙂
Kele-bekler1 Canımm sata göre bakılıyor diye biliyorum hayırlısı olsun inşallah keseyi ve kalp atışını ne zaman duydunuz bizde 5+2 yiz haftaya carsamba doktor randevum var bakalım🤗 ikramomm
ikramomm Zehra9616 anladım ilk zaten 1 hafta gerideydi şimdi ise 4 gün geride çıktı son kontrolde yani evet yavaş yavaş yakalıyor ama arada kalmıştım teşekkür ederim 🥰🥰
ikramomm Kele-bekler1 ben 5+0’da gitmiştim kese gözükmüştü sonra da 2 hafta sonra gittim 7+4’de o zaman da kalp atışını gördük 🥰
Kele-bekler1 İnşallah canım benim Allahım sağsağlim kucagımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰🧿 ikramomm