Ben 11.5 haftalığım ayın 22 sinde kontrolüm var ben özele gidiyorum her 3 haftada bir kontrolüm var birazcık bi sancım olsa doktorum hemen müdale ediyor ayın 22 sinde 2 li taramalarım olucak allah sağlık sırhatle kucağımıza almayı nasip etsin bu arada buscopan kullanan varmı acaba şişkinliğe iyi geliyormu acaba❤️