2.doz aşı olmaya gidiyorum 17 haftalık hamileyim bı sorun olurmu yaptiran varmı
sunaolmez doktorun bisi demediyse riskli olmaz insallah
sunaolmez ilk doz 13 ikinciyi 17 de yaptırdım hiç bir sorun yaşamadım
Doktor yaptırabilirsiniz demisti bana hangi aşıyı olacaksınız ilki neydi