twinsmommmm 36+0 da kontrole diye gittiğim gün, uzun ultrason incelemeleri ve nst sonuçlarıyla birlikte bebeğimin kordondan beslenmeyi bıraktığını ve hareketlerinin yavaşladığını öğrendik. Ben haliyle panik oldum tabi ne yapacağız dye sorduk. Seni de bebeği de Bekletemem bu şekilde dedi doktorum. Ben brz kıyafetlerini hazrlamak için geç kalmıştım normalde o günün ertesi günü yıkayıp hazrlayacaktım. Biz hazrlıksız yakalanınca tabi, ben eve gdip kıyafetlerimizi alıyım bari dedim evle hast arası 15 dk flan. Ne yazık ki doktorum hastaneden çıkamayacağımı 2 saat içinde acil sezaryene alınacağımı söyledi, eşim anne babasını arayıp haber verdi yanımızda kimse yoktu çnkü. Onlar gelince eşim ablasıyla eve gidip bana ve bebeğe kıyafet getirdiler. Ben o anda doğuma girmiştim büyük bi korku ve heyecanla. Doğuma girdim ben ama dışardakiler dokuz doğuruyor. Bebeğin küveze girip girmeyeceği belli değildi doğduktan snra ki durumuna göre bakacağım demişti dr. 2265 gr doğdu kızım doğduktan snra bakımını yaptıkları zaman üstünü giydirip emme refleksine bakmışlar 😊 benim minik kızım emmek istemiş gerek görmemiş doktorum. Çok şükür şmdi sağlıklı şekilde 3 yaşımıza gireceğiz kardeşini bekliyoruz ♥️🌸