Benim 34 haftalıkken ilk çatı muayenesi yapıldı şuan 36 haftalığım yarın yine kontrol var 21 Aralık sezaryen günü verildi ama yarın ki muaueyene de çatı muayenesi yapılmasını istemediğim umarım böyle bir hakkım vardır normal doğum olmayacak nasıl olsa sürekli neden alttan kontrol edilir bilmiyorum ama nefret ettim resmen doktora gitmek istemiyorum