merhaba arkadaşlar ben 32 haftalık hamileyim ve doğum yaklaştıkca kafamdaki sorular artıyor.. 😅 nişan nasıl gelir su nasıl gelir vs diye, nişan gelmesi kahverengi yada kırmızı bi akıntı gibi bişeymiş sanırım ama lavobaya girincemi geliyor yoksa oda su gibi bi anda kendiliğindenmi geliyor? lavobada geliyorsa nasıl görüyorsunuz peçeteyemi geliyor yoksa klozetin içinemi (afedersiniz gerçekten ama merak ettim) 😬 suyun gelmeside idrarı yapar gibi bi his mi veriyor yoksa çok daha farklı bi his mi oluyor yani suyum gelse anlarmıyım acaba çünkü bazılarında çok az geliyormuş vs..