Fasulyem2 bende yaptırmayı düşünmüyorum. Yani tabi olmasını istemeyiz ama herhangi bi risk çıkarsa zaten bebeği aldırma gibi bi fikrimiz olmuyor ki sadece o meleği böyle bi dünyaya getirmek düşündürücü oluyor. Arkadaşıma da engelli bebeğiniz dediler 3 lü taramaya girdi o test sonucu çıkana kadar 10 gün boyunca ağladı kız test de temiz çıktı stresi bile insanı çok yıpratıyor