iki_tospik_annesii Seydanuurr4 Sağol cnm ☺️ İkinci oglumda da 3 günüm geçmişti 1124 çıkmıştı şuan 33+3 günlük hamileyim
Seydaisik Seraydural Canım benimde 3 gün gecikti test yaptım 2. Çizgiyi net gördüm ama kıpkırmızı değildi tabi. Kan verdim değerimde 122 çıktı bakalım yarın tekrar vericem hakkımızda hayırlısı olsun içini ferah tut Rabbim hepimize nasip etsin inşallah ❤️😍
Seydanuurr4 iki_tospik_annesii masallah masallah darısı bize insallah peki hiç belirtilerinizde ağzınıza acı su geliyormuydu
iki_tospik_annesii Seydanuurr4 Sağol cnm 🌸 yok cnm ben hiç hamile olduğumu bilmem çok şükür hamileyken de normal hayat gibi dewam ediyorum ☺️ Sadcee şuan bel agrım çok war başka bir sorunum yok
Seydaisik Seraydural Benimde şuan öyle ben biraz araştırma yaptım adet sancısı gibi olması normal diyorlar ama yine de doktoruna danış gittiğinde 😊