Znerminn Merhaba kızlaar🙋🏻♀️İlk gebeliğimin 29. haftasındayım.Böyle birşey duydum: emziren anneler sıcak çay kahve içerse sütü sıcak gelirmiş, bebegin ağzı felan kızarırmış🤔🤷♀️Ne kadar doğru annişler? Sıcak çay içilirse sütümüz sıcak gelirmi gerçekten?🙁🙁
Feyzanne Znerminn bunu ilk defa duydum içtiğimiz şey direkt mememizden akmıyo ki o ayrıca üretiliyor 😃 yani düşündüm de o zaman yediğimiz içtiğimiz şeylere göre vücudumuZdan çıkan her sey renk ve boyut değiştirirdi 😵💫 idrar dışkı ter tükürük süt….
Hakanbuse Znerminn Kim söyledi sana bunu resmen dalga gecmis yedigin içtiğin hersey memenden cocuga mi akiyo oyleyse biz niye emziriyoruz direk kasikla besleyelim bebekleri sacmalık bu
Educator Doğru ben gecenlerde sıcak cay içtim sütüm 100derece kaynar gelıyordu. Artık sağıp soğutup veriyorum. 🤣
Znerminn Seda_nrr ya onu hiç duymamıştım☺️Gerçekten hurefe hepsi eskilerden kalma şeyler işte☺️☺️🤷♀️
Znerminn Hakanbuse 😅😂bende zaten öyle düşündüm öyle şeymi olur felan dedim kendi kendime.Hatta bi komşum söyledi dediki kendi çocuğunda yaşamış aynısını şaşırdım bende belki ben bilmiyorum dedim🙄🙊