30+3 hafta yız bugün sabah kontrol vardı gittik herşey çok güzel felan dedi doktor kg boy bebeğin suyu vs. Ama normal doğum şekline girmiş aşağı kafası dönmüş yani bu normal mi bu ayda 7. Ayda erken değil mi aksi durum olsa söylerdi dmi doktor normal felan dedi çok iyisiniz dedi ama ben böyle moralim düştü nedense korku sardı 😔 Bu konuda bilgili annler lütfen yorum yapar mısınız