rabiaa_gull13 5 aylık hamileyim doktor suyun fazla dedi bir sıkıntı olur mu çok fazla da su içmiyorum
Eliza22gzm rabiaa_gull13 benimde suyum fazla fakat içtiğin su ile alakası yok dedi doktorum şekerime bakıldı çıkmadı yediklerine dikkat et hamur işi vs yeme dedi
Masalmasal2 Benim aylardır suyum fazla çıkıyordu şeker çıktı. Erken doğum riskin var dediler. Yediklerime çok dikkat ettim geçen hafta biraz düşmüştü. Şimdi 35+5 olduk çok şükür. İnş biraz daha bekler