duyguuudmr Kızlarrr 11+6 da tahminde bulunmuştu doktor bugün net görüyorum dedi. 1 kız 1 erkek olacaklar inşallah 🤲🏻🥰
merakliblog duyguuudmr maşallah erken öğrenmişsin kız bizim 19da netleşmişti asla durmuyorlardı😂 benim de bi kız bi erkek 34+1 oldum şükür🧿
duyguuudmr merakliblog Evet çoğu kişiye göre erken öğrendim sanırım ama pozisyonları çok uygundu net gördü o yüzden geçen sefer kıpır kıpırlardı🐣🐣 Maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🥰