Hafza_38 29 haftalık hamileyim belimde karnımda ara ara gelen sancılar oluyor doktora gittiğimde kafaları aşağıda dedi ikisininde dedim sıkıntı olur mu öyle hayır dedi ama sizce nedendir veya sizinde oldu mu öyle
merakliblog Hafza_38 benim biri baş aşağı diğeri tam tersi. Pozisyon önemli değil ki normal doğumda bakılır ona, bi de son haftalarda dönmesi çok normal benim de 25ten bu yana öyle
Ozgull11 Hafza_38 benim kızların da kafaları aşağıda doğum pozisyonuna giriyor ama sakıncası olacağını sanmıyorum benim doktorum böyle birşey demedi şuan 36+3 deyiz