Sevdashn https://resimyukle.io/r/GbOberb8Re https://resimyukle.io/r/lPDWxZIEOz Çarşamba günü adet günüm normal testle yaptım az önce yaptım bide
Merve_0109 Sevdashn Var iki çizgi ama kann ver daha iyi sonuç alırsın eğer varsa inşallah vardır şimdikten hayırlı olsun ❤️❤️❤️
Cerla Var gibi duruyor ama adet öncesi hormonlar tavan yaptığı için pozitif çıkabilirmiş bide adetin geçtikten sonra dene inş pozitifleri görürsün
Happyy_mam93 Cerla yok bee HCG hormonu hamilelik dışında vücutta salgilanmaz yanlış bilgi vermeyin testin bozuk olma ihtimali daha mantıklı
evlatkokusu0806 Sevdashn sağlık ocağına gitsene canım gerçi sabah kan alıyorlar her yerde aynı mı bilmiyorum her zaman doktora gidemezsin herhalde evet varsa 2 günde bir kan veriliyor ya
Sevdashn evlatkokusu0806 bı kaç gün sonra çıkıyo burda kanın sonucu zaten Çarşamba günü kadın doğum randevum vardı inşAllah hamileyimdir dua edin nolur çok ihtiyacım.var
ozumveannesi Sevdashn benimkide böyle çıkmıştı adetim 1 gün gecikmişti sadece allh gönlüne göre versin inşş gebesindir. Bazı aciller de kan testi yapıyor hemen,kan verebilirsin
Ferda_33 Sevdashn kadın doğuma da gitsen kan tahlili yapacak o da küçük olduğu için ultrasonda göremez yakın hastane varsa git yap bi saatte çıkıyor sonuç
Sevdashn Merveb46 burdaki sağlık ocağı için 10 15 gün dediler ya yeni geldim bide buraya bilmiyorum bı yeri