35SD28 Birkaç gündür ara ara yürürken rahimde ağrı hissediyorum. Bacak arası demek daha mu doğru olur bilemedim. Sizce bu haftalarda normal mi? Bebek büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir mi?
Mervbeder 35SD28 bacak arasıysa benim de öyle sanki hamlamıs gibi ağrı magnezyum eksikliği dedi doktorum bana bende 24 haftalığım oluyor öyle aynı
35SD28 ozumveannesi sizin doğum yaklaşmış sayılır belki onunla alakalıdır. Ara ara ve kısa sürüyor geçiyor. İlişki sonrası olmuştu. Ama onunla ilgisi yok gibi çünkü ara ara oluyor