Tqce- Kızlar hastanede yatışım verildi bebeğimin suyu hiç kalmamış açılmam sancım hiç yok normal doğum yapabilir miyim diye test yaptılar testi geçtim şimdi fitil vererek açılma yapacaklar başına böyle bişey gelen varmı fitilden sonra hemen açılma olup doğum yapan varmı ne kadar sürdü
selen8sefam Aslında suyun bitmiş seni normal doğum için zorlayıp bebeği strese sokmamaları direk sezeryanla almaları daha mantıklı olurdu sonuçta belki saatlerce açılma için bekleyeceksiniz olmazsa yine her halükarda sezeryan olacak