Aleyyo-09 16.haftamdayım , ilk öğrendiğim zamanlardaki gibi yine çok uykum gelmeye başladı bir ara düzelmişti şimdi yine kafam yastıktan kalkmıyor böyle olan varmı uykucu annelerim 😍😍💤💙
Aysununannesi00 Aleyyo-09 en güzel zamanların uyuya bildiğin kdr uyu 😂 37 den sesleniyorm o haftalarda bende çok uyuyordm cnm içimden hiç birşey yapmak gelmiyordu
Defne2018 Aleyyo-09 ben 27 haftadayım hala uykum var ne güzel işte fırsatın varken uyu benim yok uyuyamıyorum bi kızım var büyüklerle kalıyorum akşam 12 sabah 6 buçuk uyku eşim işe gidince bi iki saat kestiryom yine ama bişi anlamıyom uyudugumdan
Parla Aleyyo-09 hayırlı olsun bende 18. Haftamdayım ilk 3 ay zımba gibiydim sonra halsizlik sürekli uyku hali olmaya başladı. Druma söyledim kan tahlili istedi ve tsh yüksek çıktı. İlaç başladık. Sizde neolur ne olmaz test yaptırın düzenli olarak.