misirveannesi Olan benim labne peynirime oldu en çok ona yanıyorum 😂😂 hamilelik boyunca kutu kutu yedim 11 liradan alıyordum 14 oldu eh tamam dedim anam 30 olmus labne bile uçmuş 🥺
alcang misirveannesi Bugün iki paket dilimli tost peynirine 116 lira para verdim. Daha fazla bişey söylemek istemiyorum………
misirveannesi Kadereymn ooo biz de nutella devri coktan bitti canım bi ara torku banada yiyebiliyorduk o devirde kapandı 😂😂 heh zaten zararlıymıs kendimizi öylr motive edelim
rgk Kadereymn ben de camda alıyordum çikolatayı, şekerim var uzunnn bi zamandır almadık, dün alırken şok fiyat, dedim artık camda almicam plastikte alcam😂
AlpAslanbabysmom alcang kötü bisey mi dedim farketmeden 😱😱 özür dilerim sayın cumhurbaskanim ck prdn ck🥲🥲🥲
alcang AlpAslanbabysmom jajsksjdj gerçi o şuan ekonomiyi övmekten insanları hapse attırmaya vakit bulamıyo pek :)))