Arkadaşlar ben Akdeniz anemisiyim suan 8 haftalık hamileyim ilerleyen haftalar da Demir ilacı verilecek diye biliyorum ama anemide demir takviyesi kullanmak dalakta vs problem olduğunu söylemişti doktorum zamanında fazla demir ilacı kullanmamdan dolayı sanırım hatta dalağım olması gerekenden bir tık büyük. Akdeniz anemisi olup demir ilacı kullanmayan var mı gebelikte