aylmz00 Kanımın çok düşük olduğunu söyledi doktorum demir hapı verdi kullanıyorum bebeğe bir zararı varmıdır kansızlığın googlde sakata kdr yazmiş geçiren varmı tecrübeli
_Tugba34 aylmz00 ne zararı olucak Google bakarsan bizi mezar a götürür 6 7 aydır kullanıyorum öteki gebeliklerdede kullandım bı zararı yok tabi
aylmz00 _Tugba34 cocuk düşüğü doğum anında annenin ölmesi vs bi ton şey okudm cokda düşük değil 11 sanırsam ama yükselmesi lazm genede bebeğe bir zararı olmasnda gelişimi geride kalıyor dedi youtbdede
_Tugba34 aylmz00 11 çok düşük deyildiki benim ikinci kızımda 8 di kanım ve 1 ay kalmisti doğuma bende senin gbi şeyler okuyup kendi kendimi yemiş tim