deletedmom87894 canım ilk doğumumda bende aynı korkuyu yaşadım eve gelince duş alacaktım bantıda çıkarmışlardı ayrıca, resmen duşa girip bi 15 dakika suyu oraya değdirip değdirmemek konusunda savaştım kendimle.. sonra bi cesaret yıkanmaya başladım gram acımadıda yanmadıda sonra kendime çok gülmüştüm. Şimdi 2.ciye hamileyim asla tereddüt etmeden girerim