Merhaba arkadaşlar. En son 6 Kasım’da adet gördüm adetlerim hep gecikiyor. 37 - 40 güne bir oluyorum. 3 gündür idrar testi yapıyorum negatif. Göğüslerim şiş çok ağrıyor ama adet de olamıyorum sancısı var ama. İdrar testi negatif diye kan verip hayal kırıklığı yaşamak da istemiyorum. İdrar testi negatifse kan da pozitif çıkma olasılığı var mı ??