Nebyaa aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum ya ben asla pantolonun üstüne uzun bir şey giymezdim ya içine sokar ya da crop tarzı giyinirdim. Sırf bu yüzden pantolon giyemiyorum suan hep tayt sweatshirt ya da elbise giymek zorunda kalıyorum. Elbiselerim de eski kıyafetlerime hala sığdığım için oluyor, hamile elbisesi değil de oversize tarzda ya da düz kesim bir şeyler alıyorum yeni aldığımda da. Hamile kıyafetlerinin çoğu asla tarzım olmayan şeyler ya cok zorlanıyorum giyecek bir şey bulma konusunda 😭