Kızlar bende her anne adayı gibi bez arayışına girdim. Malum piyasalar sebebiyle primadan vazgeçtim. 2 haftada 260tan 390a çıktı fiyat. Alternatif bakarken molfixe baktım. Pure and soft kullanan var mı? Birde beden ölçüsü nasıl 1 numara mı 2 numaramı daha iyi başlangıç için.
Faeklı marka deneyimi olanlar varsa onlarda yazarsa sevinirim.