Hanımlar bugun farklı doktora gittim keseler oldugundan küçükler dedi 7.haftama girdim fakat oldugunda küçükler ve biri diğerinden de küçük dedi kalp atışı yok sadece kontrollü şekilde beklicez dedi diğer doktor ise birinin kalbinin durdugunu söylemişti birşey anlamadım bu doktorları gerçekten 😟