dudininannesi Çok heyecanlıyım sezaryen doğum için gün almaya gidiyorum bugün! 😍 Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik hamd olsun 🙏♥️♥️
B-Y94 dudininannesi maşAALLAH darısı bizim başımıza kız Rabbim sağlıkla kuvağına almayı nasip rtsin 🥰
Aysununannesi00 Nebyaa kız yaz buraya da kaçına alıcağını bende yarın gidicm erkenden belki günlerimz aynı olur 😁
dudininannesi Aysununannesi00 Bilmiyorum ki inşallah almaz iğne korkum var 😂😂 şey demişti ama ben kan sulandırıcı hap kullanıyorum. Onu bırak öyle gel damardan vericem dedi
dudininannesi Aysununannesi00 Şimdi çıktım 😂 22 Aralık doğum olacak. Aslında 20 Aralık dedi sonra yay Burcu olmasın oğlak Burcu olsun dedi 22ye verdi 😂😂
Tomvejerry dudininannesi ay hadi sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Bende çarşamba gitçem ama ayın 22 si gibi 38 haftalık olucam muhtemelen bende o tarihlerde olacak kardeşim de Aralık 24 doğumlu eğer 22 derse 24 e al da beraber kutlarız bana da doğum günü hediyesi olur diyor 😂