Bende aynı şeyleri yaşadım 26. Haftaya kadar çektim artık topallayarak yürür hale gelmiştim doktoruma yürüyemez oldum diyince böbeeklerimi kontrol etti sag böbrekte büyüme varmış antibiyotik kullandım çekti
Ama benimki sadece sag kalçam kalça üstüm agrıyordu