ilossh kendincebirii Duyulur ama hamilelikten hamileliğe değişebilir ben de 6+2de duymuştum :) İnşallah siz de duyarsınız çok güzel bir duygu 😇
kendincebirii alparslanin_annesi inşallah bizde duyarız😍 burda ki sağlıkocağında kalp atışını duyabiliriz dedi doktor ilk sağlıkocağına gidicem eğer duyabilirsem doktora gidicem inşallah🤭