Merveren AsrafliGunel hayır ben geçen hafta gittim doğum da rahat ediyim diye kasmayın kendinizi bişey olmaz
Cemresra AsrafliGunel 37. Haftada yım dun yaptırdım kuafore gidiyorm nasip olur sa 23 Aralık da sezaryen olacam ama riskli oldugu ıcın biraz erken yatrdm ben 10 gune uzamaz zaten hıc Bi sıkıntım olmadı
Cemresra AsrafliGunel evet normalde benim hıc canım yanmaz yıllardır agda ile aldıgım ıcın ama bu sefer bı tık acı hissettim