dakpinar- Dilany35 biz Önce Alya ismini çok çok beğendik hala da beğeniyorum ama A harfini herkes incelterek söyleyemez diye vazgeçtik :) kalın söyleyince hoş durmuyor çünkü :) Azra da çok güzel