Doktoruna soyledıgınde onerı verebılır bende de aynı sorun vardı bol bol su ve bol bol mandalına demıstı ve ayrıca Benım de mıdem bırsey almıyorlar du hatta cok ıstıfar etmekten hastaneye yatırdılar bana gaviscon dıe bır şurup verdı doktor her yemekten sonra bır kaşık ıcıyorum cok rahatlatıyor mideyi