hazalonal Hanımlar merhaba özel hastanede takipliyim bu hafta kendiliğinden gelmezse bebişimiz 20sinde yatıs verilip suni sancı ile doğum başlatılacak acaba suni sancı ekstra ücretlimidir bilen varmı