HaticeKarabatak Begum35 sonucu söyleniyor devlettekiler sinir oluyorum ankarada düzgün devlet hastanesi yok mu
Seda_Kptn Begum35 devlette ilgisizlik var canım ama yinede sen bilirsin bi araştır istersen özellerde mutlaka fiyatı uygun olan vardır araştıröadan gitme derim ben
Ebrfth Begum35 bende devlette yaptrdim gayet guzel ilgilndiler 20 dk snra sonucunu aldm inan ozele okdar para vermeye gerek yok
Deletedmom444 Begum35 ben normalde özel deyim ama detaylıyı devlette yaptırdım gayet güzel sonucu veriyorlar başka doktora da gösterebilirsin
Maviii ben ankara tıp fak. yaptırdım yarım saat baktılar radyoloji bölümünde kilosunu cinsiyetini sıkıntı var mı yok mu hepsini söyledi. ben memnun kaldım ama memnun kalmasaydım şayet mecbur özelde yaptırırdım
Begum35 Evet kızlar bende hem özel hem devlete gidiyorum bütün testlerini devlete yaptrdin şimdi detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorum ne gerek var okadar paraya onun yerine bebeğim eksiklerini alırım