Kızlar sabah aç karnına bi tüp kan verdim ardından 50 mg glukoz içecek içtim 1 saat sonra tekrar kan vercektim herşey normalken son 5 dakıka kalmış kan vermeme bi anda terlemeye başladım gözüm karardı herhangi bi mide bulantısı olmadı ama kulaklarım basınç doldu başım döndü gidiyordum tam orda kan alan adamın yanına nasıl gittim kötüyüm dedim hatırlamıyorum adam hemen alkol verdi koklattı uzandırdı falan biraz kendime geldim ama gerçekten ölüyorum sandım hiç başıma böyle birşey gelmemişti tek gitmiştim çünkü gebelik öncesi de ben yükleme yaptırmıştım hiçbir şey olmamıştı ona güvendim ama siz siz olun tek gitmeyin acil hemşireleri geldi tansiyonum 9/6ydı neden böyle bu kadar kötü oldum bilmiyorum Rabbim sağlık versin galiba şekerim çıkacak canım sıkıldı😪