Kizlar 14 haftalık olduk dün kontrolüm vardı doktor net birşey diyemem şuan küçük ama tahminimce kız dedi. Sizin varmı bir tahmininiz veya kız deyip sonra erkek çıkan varmı. Açıkçası erkek bebeklere çok düşkünüm. Tabi sağlıklı olsun önemli değil ama değişir mi sizce cinsiyeti.
