1kiz1erkekannesi Canım ben 32+6da gittim 2014 gramdı
33+6da tekrar gittik 2046 gram olmuş 1 haftada sadece 32 gram almış doktora sordum ne yemem gerek bunun senin yemenle alakası yok küçük bi bebeğin olucak belli dedi minyon dedi istirahat etmeye dikkat et dedi doğunca emzirirsin toparlar hemen dedi bazılarının plesantasi bebeği iyi beslemiyor canım ondan sanırım 20 haftalıkken bende plesenta damarlarında direnç cıktı sonra geçti ama bebek hala küçük şuan 34+5oldum haftaya gidicez umarım kilo almıştır tek mutluluğum sağlıklı olması çok şükür ne yapalım bizde doğunca besleriz bol bol senin bebiş kac kilo ve doktor ne diyor canim