Meltmmm Kizlar 18 haftalik hamileyim şimdiden ödem tuttum ayaklarim inanılmaz sisti halbuki cok tuzlu da yemiyorum benim gibi olan var mi ? Cok moralim bozuk 7 kilo aldım 4 kilosu ödem olabilir 😔
Naneliayran Meltmmm Benimde öyle ellerim şişiyor. Bol su içiyorum içtiğim dönem azalıyor ve yürüyüş de çok iyi geldi. Ama en büyük ve etkili çözüm su içmek. Günde üç litreye yakın için.
seddkilic05 Naneliayran günde 3 buçuk lt içmeme rağmen sürekli yürümeme rağmen ödedim var Baska ne önerirsiniz
Naneliayran seddkilic05 kaç haftalıksınız? Ama şu da var hamilelikte ister istemez ödem oluyor bi yere kadar normal kabul ediliyor ben tuz çok sevdiğim için ekstra şiştim şimdilerde bırakmaya çalışıyorum, tuz tüketiyor musunuz ?