Canim bu konuda benden daha dertli bi anne yoktur. 7 haftada Kanama alanim vardi kuculmustu en son gittigimde. Sonra 12. Haftada gecen hafta su gibi birsey akti bir kanamaki yurudugum yerler kan oldu ustum basim heryerim. Hastanede bebegi kaybediyorsun dediler ama cok sukur bebek iyiydi. Pembe sulu kanama, sonra kirmizi regl gibi kanama oldu doktor igne verdi igneti kullandim cuma gunu kesildi kanama. Sonra bu gece geri basladi ama bu kez kahverengi. Korkmuyorum artik yoruldum yiyecek ekmegi varsa gelir. Inan cok yoruldum. Benim kanama alanim oksurmekten oldu.