kckelf123 Kızlar müge anlıdaki Serkan intihar etmiş. Çok etkilendim ya çok üzüldüm. Siz izlemişmiydiniz
Kahveli kckelf123 Ay ben izlemiştim dün gece haberi görünce üzüldüm. Yazık oldu evladı annesiz kalmıştı zaten bi de babasız kaldı. Ruh hali iyi değildi zaten koymuş kafaya yaptı yapacağını 😪
2melek_annesiii kckelf123 evet izlemiştim herkes gibi bende çok abartıyor bıraksın kadın giderse gitsin yorumunda bulunmuştum meğerse piskolojik bir takıntıymış. yazık etti kızını annesi bıraktı gitti şimdide baba…kızı için yasasydı hiçdeğilde
deletedmom87894 kckelf123 keşke pskolojik tedavi önerselermiş iyi değildi cidden yavrusunu nasıl bırakıp bi kadın uğru a intehar eder insan anlamıyorum değmeyecek birine🤷🏻♀️İşte oda iyi değildi
Neslikra06 deletedmom87894 önermişler istersen yatıralım kliniğe istersen normal tedavi ol sadece demişler kabul etmemiş müge söyledi
Neslikra06 kckelf123 valla serkana içim yandı kardeşim gibi sevmiştim kızınada çok düşkündü ya aklıma gelmezdi böyle yapacağı değer mi asla 😔
Hmsrln Yazık etti kendine ve evladına, Allah rahmet eylesin benide baya etkiledi.. dünden beri aklımda sadece Serkan var🤷🏻♀️