mervebu1ut 5 hafta 2 günlük hamileyim. Doktor kese rahmin önünde dedi. Progestan diye bir ilaç verdi. Sakıncası varmı diye sordum iki hafta sonra gel dedi başka bir şey demedi ilgilenmedi. Sizce bi sıkıntı olur mu çok üzüldüm.
Lulikli mervebu1ut bildiğim kadarıyla kanama ihtimali 1 tık daha fazla oluyor o şekilde olunca ama size ilaç vermiş zaten siz de dikkatli davranın allahın izniyle bir şey olmayacaktır
derindemir mervebu1ut böyle durumlarda 12. haftaya kadar herşey yasaklanıyor genelde.ağır iş yasak,spor yasak,ani hareket yasak,ilişki yasak
MomofOne mervebu1ut bende ilk hamileleigimde, hamileligimin ortalarinda olmuştu ama sonuna dogru kese dönmüştü geri problem kalktiydi