elvinsmomm 2014 doğumlu kizim var benimde . Ikinci kizima hamileyim 34+4 olduk az kaldi doguma . Kreşe göndermeyi düşünüyordum bende fakat vazgeçtik. Kizim eylülde başı doğacak eve gelecek , ben okula gönderirsem kardeşim geldi ben evde değilim diye düşünür diye erteledim. Zaten küçük okul icin geç kalınmış bir durum yok. Bu sene alışsınlar birbirlerine seneye kismet insallah 🤗