Minaminisi Aysel461 vajina girişinde çıkmıştı bende. Doğumum bi türlü başlamayınca bi baktı doktorum varis var. 41.haftada mecburi sez alındım. Doğumdan sonra yaktırdım. Benimki gibi vajina girişindeyse, Şiştiği için normal doğuma engel bir durum.
llFatma Aysel461 benim de üst tarafta çıktı yanak kısımda altta hiç hissetmedim var mı bilmiyorum doktor önemsiz dedi zaten sivilce büyüklüğünde aşırı büyük değil. Mor sivilce gibi görüntüsü. Doğuma engel mi degil mi çatı muayenesinde doktor söyler diye düşünüyorum
Efe12ebrar45 Bende ilkinde de vardı bu ikincide daha kötü oldu ilkte normal doğum yapamadım o yüzden Sezeryan oldum riske atmamak için ama çok zor bir durum