Dur Merhaba arkadaşlar ben 5 aylık hamileyken 1. Doz Tetanoz Aşı oldum . Şuan 6 aylık hamileyim 2.doz için aradılar siz 2. Dozu oldunuz mu 1doz yeter li mi
Minaminisi Dur 2.dozu da olmalısınız, 2 dozluk zaten, tamamlayıcı olması lazım. İhmal etmeyin gebelikte ve doğum hastane sürecinde önemli bir aşı.
Saelif Dur ilk hamileligimde 2 kes asi oldum ama 2 ci bebegime bi doz yaptilar sizin ilk gebeliniz galiba
Cansel22 Dur ben belli aralıklarla 5 doz oldum 10 sene koruması var her dozun belli bir koruma süresi var 5e tamamlamak sana kalmış ama her hangi bi zarari yok ilk dozumdan 2 sene geçti son dozumu Gecen gun yaptırdım
mommyciks Geçen hafta ilk dozu oldum . 1. Ay dolduğunda 2. Doz için gidicem . 1′i olmuşsunuz zaten 2. De olun ki koruyuculuğu tam olsun
Morprenses Dur önceden ne zaman tetenoz aşısı olduğunuza bağlı ona göre 2.doz yapılıyor sanırım 5 seneyi geçmişse falan
Mevaninannesiii Dur 2 buçuk yıl önce doğum yaptığım icin bana bir doz uygulandı canım ikinciye gerek görülmedi