Busradoga öncesinde fitil atanlar yada şurup verenler oluyor ama doktorlar hiç önermiyor. Az da olsa o ateşi yaşayıp bağışıklık kazanması lazım minik kuşun😊 aşıdan sonraki duruma göre hareket etmek daha doğru. Ben ilk çocuğumda hep öyle yaptım, bi zararını görmedik çok şükür. Ama isterseniz aile hekimindeki hemşirenizle görüşün.