Piraye2021 Kızlar bu karın aşağıya inmiş olayı nedir ? Burada görüyorum başlık olarak ama gerçeklik payı var mı ?
Minikbebelak Allahneverdiysee göğüsünüzle ortasıyla göbeğiniz arasına parmak koyun eğer tam sığmıyosa daha doğuma var demek😂😂
Allahneverdiysee _ipekkkkk güzel haberler alırsın umarım 😊 bebeğin gelişimi iyiyse sorun etme bana da karnın küçük diyorlardı hep doktora gittim kilosu normal çıktı o yüzden takılmıyorum çok 😅
_ipekkkkk Allahneverdiysee en son kilosu iyidi şeker var insilun kullanıyorum ve epilepsi tanısı konulmuştu bana sağlıklı olsunda kilo çokta önemli değil zaten bir hafta önce gidiyormuş sorun teşkil etmiyor şimdilik demişti suyu iyiydi en son bakalım merak içindeyim 🤲👣 Sağ sağlim kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Rabbim 🤲👣
Allahneverdiysee _ipekkkkk maşallah tabi ki sağlıklı olsun gerisi çok önemli değil 😊 kaçıncı haftada gidecektin hastaneye
Kygll-6 Bnde 34+4 banada öle dediler ama inse bile en erekn bir ay sürer dediler stres yapmayın kızlar
_ipekkkkk Allahneverdiysee Yarın randevu 32+3 iken En son 29+6 da gittim yakından takip edeceğiz dedi 2 haftada bir gidiyorum normalde ayda bir gidiyordum
Allahneverdiysee _ipekkkkk hımm bana kalsa ben de iki haftada bir gitmek isterim merak ediyorum içerde napıyor diye 😅
_ipekkkkk Allahneverdiysee zaten ben ayda 2 defa gidiyordum hem özele hem devlete insan merak ediyor 😀 nasıl oldu büyüdümü siması nasıl diye 😀 Doğumu devlette düşünüyorum o yüzden devlettede gidiyorum Sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar canım 🤲🌸
Allahneverdiysee _ipekkkkk amin inşallah canım 🥰🥰 ben de senin gibiyim hem devlet hem özel sırf meraktan 😂😂
_ipekkkkk Allahneverdiysee aynen özelde hep renkli ultrason veriyorlar daha net yüzü falan hatıra kalsın diyoruz ama herkes ultroson zararlı falan diyor ben hiç takmıyorum doktor mecbur çağırıyor diyorum bende kayınvalidem falan radyasyon varms diyor bende diyorum elimizdeki telefonlarda daha çok anne sürekli dibimizde diyorum 😀
Snmnrtpc38 Ben 35 haftalık gebeyim geçen hafta karnım göğsümün falan çok altındaydı herkes aynı tepkiyi vererek korkutmuştu ama doktorum normal olduğunu söyledi . Bu hafta düzeldi bebeğin hareketlerinden dolayı sanırım 🤗
Fatosylmz27 Allahneverdiysee henüz kntrol gitmedim 1 buçuk ay olck bu hafta ev temizliği yapıyım gidicm inslah