Nisan_35 evet adac testi çok önemli. Biz bebekken Besafe izi comfort isofixli kullandık. Sonra yine memnun kaldığımız için Besafe izi flexe geçmiştik ama müthiş sallanıyor. Evet bi tık sallanması darbe yumuşatıyor ama anormal bi sarsıntı vardı beni çok rahatsız etti tedirgin oldum koltuk sabit gelmedi bana. Onu iade edip britax römer aldık çok memnun kaldık. Adac testi en yüksek puan Britax sonra Besafe.yanlık hatırlamıyorsam arada 2 puan var. Bebekken Besafe şimdi 3 yaşında Britax tercihimiz oldu.